вівторок, 28 січня 2014 р.

Прочитайте коротку історію і дайте свої коментарі

Моя молодша сестра підійшла до мене і, сором’язливо зазирнувши мені у вічі, спитала: "Ти мені грошей можеш дати?".
На моє запитання, навіщо, вона відповіла чесно: "Ми Ганні на аборт усі разом збираємо". Дівчата, щоб ви розуміли, були тоді у 9-му класі. І сказати, що в мене відвисла щелепа, – не сказати нічого.
Виявилося, що Ганна яка вже давно веде доволі успішне статеве життя, останнього разу не розрахувала й "залетіла". Батькам вона сказати про це боялася, бо підозрювала, що татусь її просто приб'є. Грошей я, звичайно, не дала, порадивши передати Ганнусі все розповісти мамі-татові, бо жоден лікар при здоровому глузді не зробить 14-річній дівчинці аборт без батьківської згоди.
Небажаної дитини дев'ятикласницю все-таки позбавили. До лікаря, за словами сестри, її потягли після того, як батько добряче надер донці зад. Дивно, подумала я тоді.

Немає коментарів:

Дописати коментар